Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 
  Utskriftsvennlig visning

Hvordan er hunden din?
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Tir 12 Des 2006, 17:27 
Beskriv din Stabyhoun, f.eks min hun elsker å kose under haken, min hund våkner kl.07.30 hver dag. osv... skriv gjerne om noen morsomme hendelser om deg og din Stabyhoun... Så kan vi se hva de har til felles :!:

Topp

InnleggSkrevet: Tir 12 Des 2006, 19:31 
Avlogget
Mentor

Hei og velkommen hit! Kjekt med flere som har denne rasen! Min Amigo er en gutt på snart 21 måneder og han er godkjent ettersøkshund på skadet hjortevilt. Sprø gutt med merkelige innfall er vel et varemerke for ham; dersom du har sett på endel av bildene som ligger ute så skjønner du fort at han er en krabat med godt humør :P
Elsker kontakt og skal helst sitte i fanget dersom han ikke gjør det han liker aller best nemlig å spore. Snill som dagen er lang og bærer stort sett alltid på noe i munnen - i det siste er det hansker og sokker det har gått i, men 1 1/2 liters brusflasker er også svinaktig morsomt. Han er en kløpper på å grave ned ting - til min fortvilelse har han stukket av med husnøklene for flere måneder siden og de finner jeg vel igjen om hundre år :roll:

Topp

InnleggSkrevet: Tir 12 Des 2006, 20:32 
Ja, jeg har sett de nydelige bildene av Amigo. Jeg har helt forelsket meg i hun, men vi er vel av samme kjønn, hehe :wink: Jeg har desverre ikke Stabyhoun, men vi har kanskje planer om å få, så da ville jeg bli medlem her, så jeg kunne bli bedre kjent med rasen osv... Jeg er vell den eneste som er medlem her uten å ha den rasen. Jeg passer en hund nå, men det er en Nova Scotia Duck Tolling Retriever. Åå, jeg bare elsker hunder :!: Kjipt det med nøkkelen da, er det en ordentlig rampe hund? hehe. M.V.H Marte M (Dyre-elskeren)

Topp

InnleggSkrevet: Tir 12 Des 2006, 21:12 
Avlogget
Fersking

Whisky er mest opptatt av å tisse så ofte som mulig, ikke liker hun at det er vått ute, så dørmatten på utsiden som har tak over seg skal skiftes ut om et par uker.... :D
Blitt mye mer liv i henne nå, og det meste er godt å gnage på. Hun liker i likhet til andre hunder på forumet å ligge på fanget hehe...
Skal legge ut bilder av henne i morgen :!:

Andreas

Topp

Andreas, whisky
InnleggSkrevet: Tir 12 Des 2006, 22:21 
Hehe, så morsomt. Er hun sånn som er redd for å bli bløt på rumpa når det regner ute, og hun må tisse? Det gjør nemlig en hund jeg passer. Hun er sååå utrolig redd for at hun skal bli bløt i rumpa når hun tisser, så hun står på tå (samme stilling som når hun bæsjer) hehe. Hunder er rare, men utrolig søte da") :wink:

Topp

InnleggSkrevet: Tir 12 Des 2006, 22:51 
Avlogget
Mentor

Millett elsker å svømme, men hun går helst omveier rundt dammer. Er ikke glad i å være ute når det regner :roll:
Hun er i likhet med Amigo svært kosete, har inntrykk av at hun ofte vil bruke oss som slikkepinner.
Det gøyeste som finnes er å jakte på fugler og katten vår. Hun er sta, men liker trening på hennes egne premisser. Blir litt fort lei, så korte trenings økter passer best for henne :D

Topp

millet
InnleggSkrevet: Ons 13 Des 2006, 16:00 
Såå, søt da. Smaker dere godt? :D Det er så gøy å høre om hundene deres. Jeg har ikke Stabyhoun, men plankegger kanskje å få det neste år, så da er det greit å få vite om hvordan rasen er!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: