Forum - Stabyhoun i Norge Forum Hovedsiden Forum - Stabyhoun i Norge
Tilbake til Stabyhoun.net

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Kontaktkjær hund - mer enn andre?

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Forum - Stabyhoun i Norge Forum Hovedsiden -> Generelt om Stabyhoun
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Helga-Mari
Mentor

Ble Medlem: 10 Okt 2005

InnleggSkrevet: Tir 28 Feb 2006, 20:46    Tittel: Kontaktkjær hund - mer enn andre? Svar med Sitat

Er det bare jeg som har en oversosial og kroppsfiksert hund eller er det flere som kjenner seg igjen her?

Amigo har en "greie" - han MÅ liksom sitte med hodet sitt under haken din. Han sitter helt rolig og virker som om han nyter det. Har aldri opplevd maken til kontaktsøkende hund jeg Laughing Det er utrolig sjarmerende, men gjør det litt vanskelig å se på TV Wink

Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
marit
Mentor

Ble Medlem: 24 Okt 2005

InnleggSkrevet: Tir 28 Feb 2006, 20:50    Tittel: Svar med Sitat

Laughing Det er jo litt søtt da, men jeg kjønner at det kan bli et problem å holde en konversasjon gående med en hund under haken!
Kansje det hjelper å dkifte etterbarberings vann Laughing
Millett er helt vill etter meg når jeg har vært å trent, trenger jo nesten ikke å dusje blir sleiket ren på rekordfart Embarassed
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger
Kenneth
Administrator

Ble Medlem: 21 Nov 2005

InnleggSkrevet: Tir 28 Feb 2006, 20:53    Tittel: Svar med Sitat

Du skulle sett meg glise når jeg leste dette. Er det Bailo du skiver om??
Vi har de sånn hele tiden Very Happy Very Happy Very Happy
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside
Lina
Fersking

Ble Medlem: 02 Okt 2005

InnleggSkrevet: Tir 28 Feb 2006, 21:18    Tittel: Svar med Sitat

Jupp! Kjenner oss igjen her også! Hode under haken kos er topp. Eller at jeg sitter på kne og Saivo klatrer opp og legger labbene rundt halsen min. Jeg synes også det er en veldig spesiell måte å kose på. Han gir faktisk kos igjen til meg... Rolling Eyes
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Helga-Mari
Mentor

Ble Medlem: 10 Okt 2005

InnleggSkrevet: Ons 01 Mar 2006, 8:53    Tittel: Svar med Sitat

Lina skrev:
....Saivo klatrer opp og legger labbene rundt halsen min.

Det gjør Amigo også! Faktisk så tror jeg at han innbiller seg at han er menneske sånn innimellom Laughing
Vet du - her en kveld lå jeg i sofaen og så på TV. Amigo satt på gulvet tett inntil meg med hodet og labbene og halve kroppen oppi sofaen og sov. Han er ikke helt i lodd den bikkja haha!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Dyre-elskeren
Gjest

InnleggSkrevet: Tir 12 Des 2006, 16:10    Tittel: Svar med Sitat

Jeg trur det bare er sånn rasen er, for nesten alle stabier er "klengete" Det er jo kjempe koselig at hunden din koser med deg, de viser kjærlighet tilbake Wink søte de er da Exclamation
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Forum - Stabyhoun i Norge Forum Hovedsiden -> Generelt om Stabyhoun Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

phpBB.no - Norsk phpBB support