| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Helga-Mari Mentor

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 775 Bosted: Sveio
|
Skrevet: Tir 28 Feb 2006, 20:46 Tittel: Kontaktkjær hund - mer enn andre? |
|
|
Er det bare jeg som har en oversosial og kroppsfiksert hund eller er det flere som kjenner seg igjen her?
Amigo har en "greie" - han MÅ liksom sitte med hodet sitt under haken din. Han sitter helt rolig og virker som om han nyter det. Har aldri opplevd maken til kontaktsøkende hund jeg Det er utrolig sjarmerende, men gjør det litt vanskelig å se på TV
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
marit Mentor

Ble Medlem: 24 Okt 2005 Innlegg: 627 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tir 28 Feb 2006, 20:50 Tittel: |
|
|
Det er jo litt søtt da, men jeg kjønner at det kan bli et problem å holde en konversasjon gående med en hund under haken!
Kansje det hjelper å dkifte etterbarberings vann
Millett er helt vill etter meg når jeg har vært å trent, trenger jo nesten ikke å dusje blir sleiket ren på rekordfart  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kenneth Administrator

Ble Medlem: 21 Nov 2005 Innlegg: 622 Bosted: Svartskog
|
Skrevet: Tir 28 Feb 2006, 20:53 Tittel: |
|
|
Du skulle sett meg glise når jeg leste dette. Er det Bailo du skiver om??
Vi har de sånn hele tiden  _________________ Kenneth
http://www.stabyhuset.com |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lina Fersking
Ble Medlem: 02 Okt 2005 Innlegg: 27 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tir 28 Feb 2006, 21:18 Tittel: |
|
|
Jupp! Kjenner oss igjen her også! Hode under haken kos er topp. Eller at jeg sitter på kne og Saivo klatrer opp og legger labbene rundt halsen min. Jeg synes også det er en veldig spesiell måte å kose på. Han gir faktisk kos igjen til meg...  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Helga-Mari Mentor

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 775 Bosted: Sveio
|
Skrevet: Ons 01 Mar 2006, 8:53 Tittel: |
|
|
| Lina skrev: | | ....Saivo klatrer opp og legger labbene rundt halsen min. |
Det gjør Amigo også! Faktisk så tror jeg at han innbiller seg at han er menneske sånn innimellom
Vet du - her en kveld lå jeg i sofaen og så på TV. Amigo satt på gulvet tett inntil meg med hodet og labbene og halve kroppen oppi sofaen og sov. Han er ikke helt i lodd den bikkja haha! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Dyre-elskeren Gjest
|
Skrevet: Tir 12 Des 2006, 16:10 Tittel: |
|
|
Jeg trur det bare er sånn rasen er, for nesten alle stabier er "klengete" Det er jo kjempe koselig at hunden din koser med deg, de viser kjærlighet tilbake søte de er da  |
|
| Til Toppen |
|
 |
|